Kokie yra kalnų dviračių tipai?

Kokie yra kalnų dviračių tipai?

Yra keletas kalnų dviračių tipų. Jie turi skirtingus parametrus: geometrija, padangų dydžiai, standumas, svoris, pakaba, sėdynės atramos ir t. t.. Variantų yra begalė, tačiau paprastai jie skirstomi į šias kategorijas:

Rigit

Šie kalnų dviračiai neturi priekinės ar galinės šakės pakabos. Čia nėra daug ką pasakyti, išskyrus tai, kad jei esate pradedantysis ir šį dviratį renkatės bekelei / kietai grunto dangai, tiesiog būsite sumuštas tiesiogine žodžio prasme ir imsite nekęsti kalnų dviračių, nespėję jų pamėgti. Tai patogūs universalūs dviračiai, skirti važiuoti lygiu paviršiumi, kurie yra saugesni ir patogesni naudoti nei asfaltiniai dviračiai.

Hardtail 

Kalnų dviratis su priekinės šakės amortizatoriais, bet ne galinės. Šie dviračiai yra prieinamesni, o tai jūsų biudžetui leis įsigyti dviratį su geresniais komponentais, kurie yra lengvesni. Hardtail dviračiai taip pat geriau valdomi nei pradinio lygio dviračiai su visa pakaba. Hardtail kalnų dviračiai skirti ne tik pradinio lygio dviratininkams, norintiems sutaupyti: dėl mažesnio svorio ir standumo jie puikiai tinka krosui ir lenktynėms.

Hardtail kalnų dviratis žydras

Full suspention 

Pilnos pakabos. Dviračiai turi priekinę ir galinę pakabą, kuri pagerina komfortą ir padeda važiuoti techniškesnėmis vietovėmis. Jie paprastai yra brangesni ir sveria daugiau.  Dauguma pradedančiųjų kalnų dviratininkų laukia, kol įgaus daugiau patirties, kad įsigytų pirmąjį pilnos pakabos dviratį. 

Full suspention kalnų dviratis geltona žalia

Šioje kategorijoje turite daugybę pasirinkimų, kuriuos galima suskirstyti į šias kategorijas:

Downhill or Park:

Šie dviračiai yra pilnos pakabos ir sunkūs, su maksimalia pakaba priekyje (daugiau kaip 200 mm) ir gale, kuri nėra tinkama važiuoti į kalną. Mes juos vadiname motokroso motociklais be variklio. Padangos yra didelės ir labai grubaus protektoriaus.

downhill kalnų dviratis pilka orandžinė

All-mountain / Enduro

Terminas "enduro" kilęs iš motociklų lenktynių pasaulio ir apibūdina varžybas, kuriose įkalnės ruožai matuojami laiku, o nuokalnių ruožai - ne. Enduro kalnų dviračiai yra funkcionalesni važiuojant į kalną nei dviračiai, skirti važiuoti nuo kalno, bet mažiau universalūs nei XC (Cross Country) ar "Trail" dviračiai. Paprastai jų priekinė pakaba turi didesnę eigą (apie 150 mm) ir yra tvirtesnė nei XC ar Trail dviračių su platesnėmis padangomis.


Enduro kalnų dviratis army spalvos miške

Trail

Šie dviračiai yra populiariausi kalnų dviračiai, pasižymintys mažesniu svoriu, vidutine priekinės šakės eiga (120-150 mm) ir dviračio geometrija, kurioje pirmenybė teikiama komfortui, o ne efektyvumui. 

Trail kalnų dviratis orandžinis

Cross-country (XC)

Šie kalnų dviračiai skirti įkalnėms ir greičiui ilgesnėse, įspūdingose bekelės trasose. Svarbiausias XC dviračių kintamasis yra mažas svoris ir efektyvus / sklandus pavarų perjungimas. Dviračio gebėjimas įveikti techniškas reljefo atkarpas yra antraeilis dalykas, o ne riedėjimo efektyvumas ir pedalų mynimas. Čia naudojami labai lengvi, labai brangūs pilnos pakabos dviračiai arba dažniausiai naudojami priekinę pakabą turintys kalnų dviračiai.


Pievoje Cross country kalnų dviratis juodas

Fat bikes

Šie dviračiai skirti važinėti sniegu ir smėliu arba visur, kur reikia itin didelių padangų (net 5 colių pločio), kad būtų užtikrintas maksimalus sukibimas. "Fat Bikes" - tai universalūs dviračiai, kuriais galima važiuoti 4 metų laikais.

Žiema žydras fat bike sniege

 


Palikti komentarą

Atkreipkite dėmesį, kad prieš paskelbiant komentarus, jie turi būti patvirtinti.

Ši svetainė apsaugota „reCAPTCHA“, taip pat taikoma „Google“ privatumo strategija ir paslaugų naudojimo sąlygos.